sobota, 16 kwietnia 2011

Wczoraj i dziÅ›. ♥

Wczoraj byÅ‚o cudownie ! PiÄ…tek u babczy to maÅ‚o powiedziane. MiaÅ‚yÅ›my chyba dziÄ™ki piÄ™knej pogodzie dobre humory i Å›wietnie sie dogadywaÅ‚yÅ›my. Najlepszy byÅ‚ powrót do domu autobusem. ZatrzymaliÅ›my siÄ™ na Å›rodku miasta, bo byÅ‚a droga krzyżowa. Facet wysiadÅ‚ z autobusu, a my wpadÅ‚yÅ›my w Å›miech i chichot po czym zrobiÅ‚yÅ›my se "sÅ‚it focie" patrzÄ…c czy nie wraca. To byÅ‚o coÅ›! RozmawiaÅ‚yÅ›my o koncercie, który caÅ‚kiem możliwe , że wypali. Happysad  i Paramore ( niestety już bez Josh'a </3). ByÅ‚oby cud i miód!
Dziś: Rano wzięłam zimny prysznic i wypiłam jogurt. Oglądałam wszystko po kolei po czym wyszłam z Polą na młodzieżowe, którego nie było. Mirek widocznie jest bardzo zajęty swoim ślubem w moje urodziny :) Poszłyśmy więc do Polci i też oglądałyśmy wszystko po kolei czekając, aż ciasto na rogaliki wyrośnie. Następnie je piekłyśmy i jednocześnie pożerałyśmy wraz z jej mamcią. Było miło! Następnie bułki w rękę i spacer z Tuśką. Kocham tego psa, ma super ADHD! Jutro do kościoła grzecznie i mam nadzieje, ze odwiedzi mnie Daria bądź ktoś inny. Swoją drogą brakowało i trochę takiego szczegółowego opisywania dnia jak na starym blogu , chyba będę przeznaczała na to trochę więcej czasu , którego ostatnio mi brak i znów zacznę normalnie pisać! <: Idę dalej opychać się czekoladkami od babci!!!
A to wÅ‚aÅ›nie focie z autobusu! ( tak gÅ‚upie, że nie sposób ich nie kochać ♥) :
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz